سلطان احساس

سلطان احساس

خدا کاری بکن

دارم از غصه می میرم خدا کاری بکن این بار
که دستای ظریفش رو تو دستام حس کنم یکبار
خدا کاری بکن این بار خدای مهربون من
زبونم بند اومد ای وای کجا رفت هم زبون من
خدا کاری بکن مردم خدا اونم دلش تنگه
اگه میگه مهم نیستم با حسش داره می جنگه
اگه میگه تو فکرم نیست می خواد بیشتر پیشش باشم
درسته اون ولم کرده دلیل اشک چشماشم
خدا کاری بکن اون رفت ازت می خوام که برگرده
این بار قدرش رو می دونم اگر چه اون ولم کرده
خدا بگو که برگرده .................
خدا کاری بکن زود باش خدا اون دیگه تنها نیست
خدا بهش بگو مردم چرا عین خیالش نیست
خدای مهربون من دلت میاد که تنها شم
بره عشقم تک و تنها تا کی دلواپسش باشم
خدا کاری بکن زود باش خدا صبرم همین قدر بود
بگو حرفاشو بخشیدم بگو گنجایشم کم بود
بگو تقصیر من بوده بگو حق داره می دونم
بگو به فکر جبرانه بگو قدرشو می دونم
بگو دیگه دیگه غرورش مرد می خواد پیش تو برگرده
بگو سختی این روزا اونو از راه به در کرده
خجالت می کشم از اون بگو چیزی نگه و من
خدا پا درمیونی کن شاید از من خوشش اومد


نظرات شما عزیزان:

پسردلشکسته و تنها
ساعت12:46---11 ارديبهشت 1391
س وارد شدم

Oldlove
ساعت13:09---10 ارديبهشت 1391
همه ميگن اميدي نيست
ولي دعات اثر داره

سلام همشهري خوبي؟

منم يكي از طرفدران مجيد خراطها هستيم با آهنگاش زندگي ميكنم...
خيلي خوشحالم كه يه همشهري برا داش مجيد وب ساخته..
به اميد آلبوم مجاز مجيد خراطها

مرد اول موسيقي پاپ ايران مــجــــیـــــد خـــــراطـــــهــا


محمد
ساعت13:06---10 ارديبهشت 1391
قطار........راهت را بگیر وبرو........نه کوه توان ریزش دارد ونه دهقان پیراهن اضافی........هیچ چیز مثل سابق نیست

****

آگهی رایگان

http://www.9rang.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط mohammadNEKAI در 10 / 2 / 1391برچسب:, ساعت 12:44 | لينک ثابت |

Copyright (C) 2010, http://ehsasedard.loxblog.com. all right reserved
Design by YasTheme

منوي وبلاگ

درباره وبلاگ

با عــرض ســـلام به همـــه عاشـــــقان اســــتاد مجــــید خـــــراطها این وبـــلاگ رو بخاطــــره علاقـــه زیادم به اســــتاد ســـاختم. امـــیدوارم بتونم هنـر این خواننـــده با احســــاس رو بهتــر معرفی کنــم. خواهشمــندم با نظـــرات گرمتـــون مـنو در این راه همیــاری نمایــــید.

فهرست اصلي
صفحه نخست
آرشيو مطالب
عناوين مطالب
پروفايل مدير
پست الكترونيك
طراح قالب

پيوندهاي روزانه
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
تمام پيوندها
نوشته هاي پيشين
هفته چهارم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391

نويسندگان
mohammadNEKAI

پيوندها
نکا-جوانرود-نیشابور
عشق پاک من
کرمانشاه - جوانرود
پسر ارام و بی هیاهو
مركز اس ام اس وجملات عاشقانه در ايران
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و آدرس ehsasedard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي كدهاي جاوا
قالب وبلاگ و سايت – مخصوص تمام سيستم ها
كليپ سرا
موبايل
پي سي
گالري عكس

امکـانــــات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 1976
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ

کد متحرک کردن عنوان وب

كد لرزش هنگام ورود كاربر

ساخت لوگو:وبلاگ nejla800.blogfa.com

کد آهنگ مجید خراطها
هم خونه